IP

Saturday, November 21, 2009

Jom Crack

Dah lama la jugak tak update blog ni.. Sebabnya sekarang tengah buat web tok sekolah mane nak arrange blog baru ana kat http://muhammadakmalridzuan.blogspot.com/

Sekarang ana nak cite kan macam mana nak crack software maknenya dapatkan sesuatu software dengan percuma. Ana pun baru belajar semalam dan akhirnya berjaya membuatkan PC ana dipenuhi dengan software2 baru yang selama ini ana bodoh2 kan diri kumpul duit (konon nak beli la kan)..tapi rupa2 nya ada cara mudah..

Pertama sekali kamu mesti mempunyai software di bawah. Download di sini:

Download File

Download File


Lepas tu pergi ke Google dan taip kan nama software yang kamu nak disertakan dengan Crack + Keygen. Contoh:
Adobe Photoshop CS4 Crack + Keygen

Dan kemudian pandai2 la kamu search dan cari yg ada tertulis "torrent" sama ada di link nya atau pun di descriptionnya..Oops..pada descriptionnya juga mestilah ada perkataan 'Crack' dan ' Keygen'.. Kalau tak tak menjadi..Klik dan teruskan download. Untuk Internet Explorer, ana cadangkan lebih baik kalau kamu tekan Save (Desktop) kerana senang buat rujukan akan datang.

Kemudian di Desktop kamu klik pada apa yang dah kamu download tadi. Kemudian tunggu hingga selesai..Agak lama jugak la..Maklum la benda free..Mesti susah sikit nak dapat..he3..

Lepas tu jalankan keygen dan mula crack.. Maklumat crack anda boleh dapatkan di Google atau di Youtube..Gunalah kreativiti anda untuk mencari..

Itu la serba sedikit apa yang ana boleh kongsikan..Ana rasa post ni mungkin post pertama mengenai ni dalam blogger..Sbb selama ana berblogger tak pernah lagi nampak post pasal rahsia ni.. Rahsia ni pon ana dapat daripada kawan ana. Memang ramai dah tahu. Tapi jugak ada ramai yang tak tahu.. Kepada yang dah tahu Just ignore this post..Kepada yang baru nak belajar..Boleh cuba dan jangan lupa tinggalkan komen kalau dah berjaya..(kalau tak berjaya pun)

blog comments powered by Disqus